Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trekking av støpet del med 2DIN montasje med vinyl Ø/Gjort :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trekking av støpet del med 2DIN montasje med vinyl Ø/Gjort :)

    Leter etter noen som føler seg stødig når det gjelder å trekke div. deler med vinyl
    Har en støpet del med en 2DIN montasje i som jeg skulle ha fått trekt opp.
    Prøvde jo selvfølgelig selv også, men jeg fikk det liksom ikke til :P hehe

    Send meg gjerne en PM eller en mld. her i tråden om du er interessert i å tjene noen slanter og det samtidig blir bra

    Bildene er såkalte "in progress photos" så den er finpusset og tilpasset klar til trekking ved levering.





    Har vinyl og lim liggende fra installbay som sendes med for bruk på dette.
    Gjerne i trøndelag, men også andre steder.

    Prismessig så betaler jeg opp til kr.500 for jobben.

    |HonkyTonky
    |Pioneer||Rockford-Fosgate
    |Rockford-Wall in Progress

  • #2
    wtf, er det hodestøtte du har brukt? (ren nysgjerrighet)
    Mvh. Damir

    Comment


    • #3
      Det der var en massiv klump og trekke..
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

      Comment


      • #4
        Hvorfor ikke bare prøve selv? Er da ikke så vanskelig...
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Hehe :P
          Nakkestøtte er ikke det som er brukt nei :P hehe (kunne ha vært)
          Grunnen til denne "klumpen" er fordi jeg måtte ha en lengre avtand for å ikke støte inn i "lufterøret" som er bak der, og fordi jeg skal viderebygge denne nedover midtkonsollen med tiden.
          Tenker fremover i tid med dette :P

          Tony. Vis du leser innlegget så står det der at dette er prøvd og gjort, men uansett så ble det ikke bra.

          Men om ingen er interessert i lettjente penger, så får jeg gå en annen plass å få dette gjort.
          |HonkyTonky
          |Pioneer||Rockford-Fosgate
          |Rockford-Wall in Progress

          Comment


          • #6
            Hvis du har IB vinyl og lim er dette LETT. Ikke meningen å virke hoven, men dette er faktisk barnemat Det er ikke farlig å strekke i vinylen for å få dette fint - man SKAL faktisk strekke i den for å få den navigert rundt kurvene
            Gjerne i samarbeid med en varmepistol i værste fall.

            Hvordan gikk du fram med trekkingen? Ventet du lenge nok på at limet skulle tørke før du begynte å trekke? Hvis ikke så vil ikke vinylen feste seg skikkelig.
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tony View Post
              Hvis du har IB vinyl og lim er dette LETT. Ikke meningen å virke hoven, men dette er faktisk barnemat Det er ikke farlig å strekke i vinylen for å få dette fint - man SKAL faktisk strekke i den for å få den navigert rundt kurvene
              Gjerne i samarbeid med en varmepistol i værste fall.

              Hvordan gikk du fram med trekkingen? Ventet du lenge nok på at limet skulle tørke før du begynte å trekke? Hvis ikke så vil ikke vinylen feste seg skikkelig.
              Ventet litt ja, men spørs om det ikke var lenge nok :P
              Hvor lenge etter din erfaring skal man vente helst? (mener hvor tykk limet skal bli før trekkingen?) limer du på baksiden av stoffet, på delen du skal trekke eller på begge?

              Skal prøve en gang til å se om jeg får det til denne gangen :P hehe
              Du ga meg arbeidslysten tilbake der gitt :P
              Står der og klør seg i rævva som en annen forvilt elgokse når ting ikke vil seg
              Last edited by honkytonky; 09-08-2010, 20:22.
              |HonkyTonky
              |Pioneer||Rockford-Fosgate
              |Rockford-Wall in Progress

              Comment


              • #8
                Kontaktlim skal ALLTID legges på begge flater!! Legg på lim og vent til begge flater er berøringstørre. Dvs, det skal ikke smitte av lim når du tar lett på limoverflaten. Da kan du begynne å trekke. Men vær klar over at om du limer galt og må løsne vinylen igjen, så er det stor sansynlighet for at du må begynne på nytt, for du får dobbel limtykkelse og det blir synlig gjennom vinylen.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  Skal kun et tynt lag til. Skal være tørt å ta på, og begge delene skal limes. Lim på klumpen og vinylen, vent til det er tørt å ta på, så trekker du

                  Lykke til!
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    Høres ut som jeg er en førsteklassing på min første skoledag her :P hehe men uansett så må man spørre for å lære
                    Takker for fine svar
                    Skal legge inn "makkverket" :P når det blir ferdig på prosjekttråden for de som er interessert i å se meg gjøre noe jeg IKKE kan :P hehe
                    |HonkyTonky
                    |Pioneer||Rockford-Fosgate
                    |Rockford-Wall in Progress

                    Comment

                    Working...
                    X